2016年9月27日 星期二

秋起韓燒*霜降牛肉

最近秋風起,不其然感到陣陣寒意,秋天必有的活動就是一大班人燒烤~~暖和和好舒服。其實去韓式燒肉店也不錯,仲可以食到靚肉添。


今次來到炑八食燒肉,上次主攻它的醫油蟹所以比較少食肉類,末叫肉類之前,朋友見到宮廷冷麵嘩左出黎,話好想試,宮廷冷麵好有仙氣令人有淸涼感覺,冷麵旁有數款配瓜菜絲,混合醬汁一齊酸酸甜甜更添味道,冷麵幼身但不會過軟保持了爽度,大熱天食仲正。


肉類方面霜降牛小排、五花腩特級牛肋骨。







霜降牛小排不得了,入口即溶,油脂和牛味充滿口腔,真的很好食!!薄薄的一片不可以煎太熟~太熟質感就變老!!






五花腩一大條,而且脂肪分佈均勻,吾會太肥或太痩~煎到豬皮脆卜卜就食得,好香豬油香~而且豬肉味好鮮甜,毫冇雪腥味~好滿足!!!








特級牛肋骨比起之前食的牛肋骨大條好多~一條當兩條!肉質可以但同霜降牛小排冇得比~牛味不錯喜歡食啖啖肉的朋友一定like爆!






大型原隻八爪魚~想不到味道甘正,燒完後八爪魚竟然有汁味道鮮甜,而且好爽不難咬,燒到八爪魚吸盤漲開便可以了~不要過熟牙!

仲有芝士蛋和無限refill的前菜~想吾飽都難牙!







沒有留言:

張貼留言