2017年5月25日 星期四

聞名不如試試, 八一蕃烤魚

講食烤魚都講左兩年,無它只因家人當中只有我和老公食辣,所以毎次的家庭飯局都同烤魚大纜扯吾埋,得我倆口子又怕食不了一條烤魚。上星期經過八一蕃烤魚見到有小半邊烤魚選擇,而且有七種不同的口味,我倆公婆終於忍不住衝了進去。




烤魚全魚$326,大邊$218和細邊$178,大邊是魚的一半連魚尾,細邊是魚的一半連不魚尾,店員話2個人叫細邊就夠。七款口味都好吸引~今次試住剁椒烤魚先。

除了烤魚外,也有其他菜式,小菜、串燒和配菜等。

等了一陣,烤魚便上桌了,有gas爐熱住,細邊都好大條,上面鋪滿了幾種辣椒碎,好香好惹味,而且更重要系魚肉嫩滑一D泥味、腥味都沒有。因為辣得惹味、辣得過癮,所以一食就停不了,真係好好味,諗起都留口水。







怕吾夠飽所以叫了些小菜、配料。羊肉串燒得幾好,保留肉汁,上面少少有孜然粉好香。


紅薯粉Q彈,但嫌幼身,始終粗身紅薯粉才是我最爱。


爽滑魚皮份量不少,加左蔥薑絲更添風味,食到少少麻油味,下次一定再Encore。




沒有留言:

張貼留言