2017年6月5日 星期一

《屋邨韓食團》

好消息好消息~~樓下開了間韓國餐廳,終於吾洗食黎食去都系果幾味~甘開心緊系要同屋企人一齊來試下拉,餐廳都幾大間,座位闊落,難怪吸引了不少一家大細搵食團。

飛機醬缸醃蟹




見枱枱都叫呢個,心諗醬油蟹有咩特別之處,好奇心驅使下叫了一份,原來呢到服務甘貼心,會代客人起蟹膏蟹肉出黍拌飯,之前都系自己搞掂,甘樣一齊食令到飯有少少黏性,带有蟹的鮮味,別有一番風味。


漢拿山芝士蛋溶岩豚肉炒飯 







本來想叫辣的,但因有小朋友所以還是叫不辣的,原來除了醬油蟹,Oppa店員為仲會現埸炒飯。先將所有材料加入飯中,再加上親切笑容専注炒飯之餘,也不忘同我地傾下計,最後弄了一個來自星星的炒飯。加入蛋漿及芝士加在旁邊,再星星將細分5塊,飯中的飄出誘人麻油香加上蛋香,十分引人食慾,而芝士份量剛好,令炒飯不會有膩感。

泡菜蠔仔煎餅



呢個系小朋友至愛,煎得香脆,入口煙韌,蠔仔雖不算好多,但也算合理。


春川炒辛辣雞鍋




我辣癮起叫的菜式,鍋裏有一些蔬菜、雞肉塊、薯粉,店員煮了大約15分鐘便食得,雞肉仲好嫩滑,好肉味不錯,薯粉口感彈牙,但有些難夾,如果剪幾下就好些,可惜春川炒辛辣雞鍋不可以選辣度,怕辣的人恐怕食不了。




忌廉插柚子沙冰

飲落好清新好Fresh~~而且味道又有新鮮感,大大杯抵飲牙。

沒有留言:

張貼留言