2017年3月30日 星期四

EAT ME Bar ◆竹炭漢堡最like

EAT ME Bar位置超方便,油麻地地鐡A2出口行幾分鐘便到,位於新的商業大廈中,環境好不錯,可惜今次未能坐窗口位欣賞街景,唯有食多D補數拉,哈哈。

白酒炒藍青口 


藍青口肉質細滑無渣,有淡淡海水味,加上白酒和洋蒽令其用鮮味更有層次貴,藍青口來貨比較貴,所以這白酒炒藍青口 $68性價比頗高。



竹炭漢堡

配上粗薯條,香脆可口,竹炭包皮煙韌带少少甜味,漢堡有蕃茄、芝士、底層是火箭菜,原來火箭菜配上牛肉漢堡會減少其苦味。竹炭漢堡表面乾乾的,但原來頗有肉汁,牛味也不俗,不錯不錯!





T 骨牛扒配意粉

叫左5成熟,出來也是4-5成熟,牛扒肉質結實有咬口,外皮可以燒得多些,會再香口些,調味醬汁配得好好不會太濃味。




















抹茶拿鐵 

















叫了熱的,抹茶味頗濃而且好滑,毫無苦味,可媲美S大牌,但嫌甜左少少。




沒有留言:

張貼留言