2018年1月29日 星期一

泰國宮廷料理@藍象

食泰國野可以好平民好地道~但有時想坐得舒服D又或者慶祝節日既時候,可能比較少泰國餐廳可供選擇,最近發現了一間十分不錯既高級泰國餐廳,不但位置方便,係尖沙咀海港城港威商場3樓,而且可以望海景~當然食物質素也十分不錯。



 蝦醬辣椒炒通菜


通菜炒得有鑊氣而且吾會過熟,仲帶有爽脆的感覺, 蝦醬好香但不會死鹹, 蝦乾也不是亁巴巴的帶點脆口, 原來仲可以選少辣或吾辣。




燒大蝦炒金邊粉


大蝦肉質爽口彈牙,金邊粉軟硬乾濕適中,加埋其他配料,質感有層次,連每次食泰國野都要叫炒金邊粉既老公都大讚好味牙!



燒豬頸肉


豬頸肉口感爽脆而且份量十足~平時食開薄切豬頸肉,估吾到厚切的也有另一口感,如果加多些香茅味就更佳。燒豬頸肉附有有細份的甜辣沙律和醬汁,十分惹味。


芒果黑白糯米飯


擺放到好似壽司咁,有白兩隻色,賣相好靚好吸引, 白糯米較煙靭有米香, 而且黑糯米相對較硬, 我比較喜歡白, 可芒果吾太甜, 可能吾係當造時候朱古力雪糕球不太甜。

椰青







































椰青味道清甜,而且吾會太凍,椰肉比較薄。







沒有留言:

張貼留言